Strikket babyhue med ører


Strik din egen søde babyhue med ører, eller køb en færdig. En lille hue med ører ser bedårende ud på den lille, og hvorfor ikke se nuttet ud, samtidig med at ørerne holdes varme. Bliv her på siden, og se den gratis strikkeopskrift på en babyhue.

Gratis strikkeopskrift på babyhue

Denne strikkeopskrift er nem og hurtig at lave, og ørene er strikket i retstrik, hvilket er de nemmeste masker at strikke. Du skal kun bruge et enkelt garnnøgle på 50 gram, som du måske allerede har i dine rester. Har du brug for nye forsyninger, kan du købe uldgarn her.

Gå til gratis opskrift

Strikket hue med ører

Strikket hue med spidse ører

En sød lyserød hue med ører til en lille pige. Denne hue er strikket, så hvis du ikke selv er så ferm med strikkepindene, er det heldigt du kan købe huen færdig. Du kan købe huen med fri levering her.

Sød elefanthue med ører

Hvis du synes det er for besværligt at strikke din egen hue, så kan du købe en babyhue med ører som for eksempel denne søde hue i uld. Den er dejlig varm for de små, fordi den også varmer om halsen. Huen kan købes med gratis fragt her.

Babyhue

Sådan vælger du garn til babyhuer

Det mest populære valg til strikkede babyhuer, og strikkede ting til babyer i det hele tager er helt klart uldgarn. Uld er blødt og varmt, og så fås det i mange lækre kvaliteter. Vær dog opmærksom på at vælge uld eller andet garn der er beregnet til babyer. Så er det nemlig blødt og kradser ikke.

Hvis du ikke er til uld, så kan akryl eller et bomuldsgarn også være fint som garn til babyhuer. Her på siden finder du opskrifter på babyhuer.

Hvordan strikker man en babyhue?

Der er mange måder at strikke en babyhue på. Det hele kommer an på hvilket udtryk du synes om, og hvor rutineret du er med at strikke. Hvis det skal være nemt, så led efter en retstrikket hue.

Hvor finder jeg gratis strikkeopskrifter på babyhuer?

Rundt omkring på nettet er der mange forskellige opskrifter på babyhuer. Du kan starte med at google strikkeopskrifter, eller du kan kigge på Pinterest. Ellers kan du kigge på de populære sider såsom Pinterest, Mayflower, Drops eller Raverly.

Recent Posts