Strikkeopskrift på julesweater

Hvorfor ikke strikke din egen julesweater? Her på siden finder du strikkeopskrift på julesweatere, som vil glæde enhver, der elsker jul og vinterhygge!

Se julesweater strikkeopskrifter her på siden! 

En strikket julesweater er først og fremmest kendetegnet ved, at den har et meget julet motiv. Det kan være rensdyr, snelandskab, nisser eller et juletræ.

Julesweateren har igennem årene haft et rygte som værende grimme og kiksede. Ikke desto mindre er der utrolig mange, der nyder stor glæde af at strikke deres egen julesweatre, og på den måde sprede glæde og julestemning omkring sig.

Køb en færdigstrikket julesweater her – men vær hurtig, for de mest populære sweatre forsvinder hurtigt op til jul.

Sød strikket julesweater med rensdyr

Flot julesweater med mønsterstrik og rensdyr

Her får man prøvet kræfter med mønsterstrik, og man får en skøn ulden sweater ud af det.

Denne fine gratis strikkeopskrift fra Drops er den perfekte strikkede julesweater.

Julesweateren har rensdyr henover bærestykket, så man er ihvertfald ikke i tvivl om, hvilken tid på året det er.

Du kan finde den gratis strikkeopskrift lige her

Køb garn til sweateren her 

Rød julesweater med rensdyr og snefnug

Du kan finde den gratis strikkeopskrift lige her

En rød julesweater – så bliver det næsten ikke mere julet.

Denne strikkeopskrift på julesweater, er perfekt til dig, der vil strikke en rigtig julet sweater.

Da garnet er ret tykt, går det hurtigt når du strikker den lækre sweater.

Sweateren strikkes i det tykke uldne garn Drops Eskimo, og er perfekt til en rigtig lun sweater. Køb garnet billigt her!

Strikket julesweater til børn

Hvis du skal lave en strikket julesweater til børn, så er denne da et godt bud. Alle børn elsker snemænd, så denne sweater vil garanteret gøre stor lykke.

Strikkeopskriften på denne strikkede julesweater er gratis tilgængelig lige her.

Til denne sweater skal du bruge Drops Safran, som du kan købe her. Køb garnet med gratis fragt allerede i dag, så kan du gå i gang med din strikkede julesweater i morgen!

Køb færdigstrikket julesweater

Hvis du ikke har tålmodighed til at strikke en julesweater helt fra bunden, så kan løsningen være at købe en sød sweater, der allerede er strikket.

Denne fine julesweater er perfekt til dig, der ikke kan få nok af hverken jul eller Rudolf!

Sweateren kan nemt og hurtigt købes online her. Køb allerede i dag, da de populære sweatre hurtigt forsvinder! Gå til shop

En strikket julesweater er lige sagen

Når du strikker en julesweater vil du med garanti varme enhver juleelskers hjerte. En julesweater er genial til at komme i julestemning og sprede glæde omkring dig.

Den kære julesweater har igennem tiden været både elsket og hadet af mange. Ikke desto mindre er den stadig et populært indslag i julen, da den simpelthen bare udstråler jul!

Mange julesweater strikkeopskrifter er faktisk pæne og klassiske sweatre, som kan benyttes hele vinteren, og ikke kun i juletiden. Men selvfølgelig er der også noget meget charmerende ved en mere fjollet strikket julesweater, der skruer helt op for juleriet. Her på siden har vi samlet begge dele.
Vi har samlet både strikkeopskrifter på julesweatre, som du kan give dig i kast med, men der er også muligheden for at købe en færdig julesweater, som altså allerede er strikket.
Strik din egen julesweater
Når du strikker en julesweater, vil du med garanti varme enhver juleelskers hjerte. En julesweater er genial til at komme i julestemning ser desuden bare rigtig hyggelig ud.
Du kan vælge selv at strikke en julesweater, hvor du så har mulighed for at bruge noget rigtig godt garn, som for eksempel uldgarn. Så får du en varm og lækker strikket julesweater.
Skal det være den hurtige løsning, så kan du vælge at købe en færdigstrikket julesweater. Den behøver ikke at koste særlig meget. Man kan få mange flotte til blot 200 kr.
Her på siden finder du både færdigstrikkede julesweatre til børn samt til voksne. Der er både strikkeopskrifter på julesweatre, eller du kan købe en fra ny.

Hvad kan du bruge en julesweater til?

Når du køber en julesweater, skal du ikke være bange for, at den ikke vil blive brugt. I løbet af julemåneden vil der være masser af anledninger til at trække i julesweateren.
Du kan bruge din sweater på arbejde, hvis der er tale om en pæn julesweater, men har du en grim julesweater er den genial at tage på til en julefrokost, eller måske endda juleaften.

Grim julesweater – et sjovt indslag

Hvis du er den humoristiske type, så vil en grim julesweater garanteret blive brugt af dig flittigt gennem hele julen. Den er nemlig ideel som det sjove indslag til julefrokosten med vennerne eller familien.

En grim julesweater vil typisk være en, der er lidt overdrevet i sit udtryk og gerne med masser af farver og julemotiver. Julesweateren har faktisk sin oprindelse i USA, hvor den helt tilbage i starten af 1900-tallet var fast indslag omkring julebordet.

Siden dengang har sweateren haft sine op – og nedture, men består stadig som et meget julet og festligt indslag i juletiden.

Der findes i dag både klassiske og flotte julesweatre, som nok mest er de hjemmestrikkede af slagsen. Med det rette farvevalg og mønster kan det blive en rigtig flot sweater.

Ikke desto mindre er der stadig en ret stor efterspørgsel på de grimme julesweatre, som vi derfor her på siden også henviser til. En grim julesweater behøver ikke at være den dyreste sweater i verden, da den trods alt kun bruges få gange om året.

Nu hvor du er her på siden, så kan du jo kigge lidt rundt på de udvalgte julesweatre, vi har samlet ovenfor. Det er bare at klikke dig videre via links, og så kommer du forhandleren, hvor du enten kan købe en færdig julesweater, eller garnet til selv at strikke en.