Strikkede babysko er et særdeles popoulært strikkeprojekt, da det ikke tager lang tid at strike, og samtidig er der rigtig mange babysko strikkeopskrifter at vælge i mellem. Der findes endda en masse gratis babysko strikkeopskrifter.

Her på siden har vi samlet en masse opkskrifter indenfor babysko strik. Scroll ned, og se alle de fine strikkede babysko

Nemme retstrikkede babysko

Denne strikkeopskrit er nok en af de mest populære strikkeopskrifter, når det kommer til babysko strik. Det er nemlig en meget nem strikkeopskrift, der endda er velegnet til nybegyndere uden så meget strikkeerfaring. De strikkes udelukkende i ret. Udgaven her har en lille pyntekant på, som dog sagtens kan udelades, hvis du er til det mere enkle look.

Du kan finde den gratis strikkeopskrift her.

Hvis du søger på “retstrikkede babysko” i Google, kommer der flere gratis strikkeopskrifter frem. De søde babysko er nemme og hurtige at strikke, og et hyggeligt projekt til små babyfødder.

Mangler du garn til babyskoene kan du købe billigt og lækkert uldgarn lige her

Søde strikkede babyfutter

Disse søde strikkede babyfutter strikkes i perlestrik, og er virkelig lækre for små babyfødder. De skal strikkes i super blødt merinould, som ikke kradser, men derimod holder de små babyfødder dejlig lune. Babyfutterne har en praktisk ribkant, som gør, at de sidder godt fast på babyfoden. Desværre har babyer rigtig svært ved at beholde sokkerne på, men med ribkanten bliver det en del nemmere!

Strikkeopskriften på disse søde strikkede babyfutter er gratis tilgængelig lige her.

Hvis du mangler garn til babysokkerne, kan du købe det her.

Babysæt inkl. opskrift på strikkede babysko

Dette søde babysæt er med både trøje, bukser, bluse, hue og babyfutter. Det hele sælges som et strikkekit til baby, så du skal altså købe garn og opskrift til det hele for at få strikkeopskriften på babyskoene. Til gengæld kan du så hygge dig med at strikke hele dette fine babysæt med en virkelig fin slå-om bluse, og søde bukser. Strikkeopskriften er fra Viking, som laver mange flotte baby strikkeopskrifter.

Du kan købe strikkekittet hos forhandleren Strikkes – klik her 

Gratis strikkeopskrift på strikkede babysko

I denne gratis strikkeopskrift på strikkede babysko får du altså både opskriften på en fin babytrøje og babyskoene. Men da den er gratis, kan du naturligvis nøjes med at strikke skoene, hvis du vil det. Disse strikkede babyfutter er rigtig fine, og har en lille detalje ovenpå, hvilket gør dem meget dekorative. Da det er en Mayflower strikkeopskrift er skoene lavet til at blive strikket med Mayflower Easy Care, der er et utrolig blødt og behageligt uldgarn. Har du fået mod på denne opskrift, kan du finde den gratis her. 

Søde strikkede babysko til små fødder

Strikkede babysko er et virkelig hyggeligt projekt, som du kan gå i gang med, med det samme. Et par strikkede babysko kræver nemlig ikke særlig meget garn, så du kan højst sandsynligt finde garn til det blandt dine garnrester. Tilmed findes der et stort udvalg af gratis strikkeopskrifter på strikkede babysko, hvis du vælger at søge på Google. Du skal blot skrive ”retstrikkede babysko” i søgefeltet, og så kommer der faktisk en masse strikkeopskrifter frem, som du kan gå i gang med.

Genial gave til forældre

En af de bedste ting ved babystrik er, at det næsten er den bedste gave du kan give til forældre. Det bringer stor glæde, og hvis du er erfaren strikker, så behøver det ikke at tage mere end en aften at blive færdig med projekt strik babysko.

Hvis du er i tvivl om hvilket garn du skal bruge til dine strikkede babysko, så er uldgarn et rigtig godt bud. Uld er generelt meget populært til babyer, da det holder dem dejlig varme og tørre. Derudover sover mange babyer til middag i deres barnevogn, hvor det er rart at klæde dem godt på, blandt andet i form af strikket babytøj og et par strikkede babyfutter.

Strik babysko til små fødder

Der er mange fordele ved at gå i gang med babystrik, og herunder også strikkede babyfutter. Så strik et par babysko, og nyd de dejlige fordele bed det.

  • Det er hurtigt at strikke babysko, da det ikke er så stort
  • Der skal ikke bruges så meget garn til babysko = det er ikke så dyrt
  • Alle forældre (og babyer) bliver glade for et par søde babyfutter
  • Og så er strik tik babyer rigtig nuttet!

Strikket babytøj og strikkede babysko

Hvis der er noget, der altid har været populært så er det at strikke søde små babysko. Man har i mange generationer strikket babytøj til babyer i familien, hvilket stort set altid bliver taget godt i mod. Et par strikkede babysko er en helt særlig gave, der bliver værdsat ekstra meget, fordi der er brugt tid og kræfter på det. Det er virkelig tanken der tæller! Selvom babysko ikke er så dyre at strikke, så er det en skøn og dejlig gave at modtage.

Hvis du elsker at strikke til babyer, så finder du her på strikkeopskrift.com flere forskellige artikler om netop baby strikkeopskrifter, strikkede babyhue eller som her på siden gratis strikkeopskrifter på babysko og babyfutter.