Babyhue med kvast


Strik en sød babyhue med kvast, som får din lille baby til at se bedårende ud i hele den kolde årstid. Her har vi samlet en række søde opskrifter, som du kan prøve kræfter med. Er du mere til den nemme løsning, så kan du også købe en babyhue med kvast.

Søde babyhuer med kvast

Vil du strikke selv, eller købe en færdig hue? Uanset hvad du fortrækker, så er der rig mulighed for at give din lille guldklump en ny og sød hue. Her har vi fremhævet tre forskellige huer.

Huttelihuthue

Den sødeste hue til baby med en kvast på toppen. Den har øreflapper der går ned og varmer kinder og holder små ører dejlig lune. Huen er perfekt til en lur i barnevognen, eller til brug til og fra bilen. Køb huen med fri fragt her.

Hue med kvast fra Lego

Rigtig sød hue til drenge. Huen er i blå farver, og har en sød, blå kvast på toppen. En skøn hue til de mindste. Huen kan købes med børnepengekredit her.

Strikket babyhue – sæt selv en kvast på

Her er en opskrift på en sød babyhue, der er ret nem at strikke, og så kan du selv sætte en kvast på. Det er en klassisk babydjævlehue i glatstrik og med en retstrikket kant. Strikkekit til denne babyhue koster 31 kroner, så det er ikke dyrt at komme i gang. Køb strikkekit her. 

baby med hue

Pelskvast til babyhue

Køb en sød pelskvast, og sæt den på huen, så den får ekstra personlighed, og ekstra nuttetheds-faktor. Vælg mellem både fake fur og ægte dyrepelst hos Rito. Husk at du kan vælge at montere den med en trykknap, så det er muligt at fjerne den, når huen trænger til en vask. Se forskellige varianter her.

Pelskvast til djævlehue. Vælg mellem mange forskellige her.

Sød babyhue med to kvaster

Kan du bare ikke få nok af kvaster? Så er denne hue da lige sagen. De to kvaster ligner små ører der titter op. Perfekt til din lille guldklump. Se flere farver her.

Strikkekit med hue med kvast

Hvis du ikke er så rutineret i at strikke, så betyder det heldigvis ikke, at du ikke kan give dig i kast med at strikke. Hos CChobby finder du en udførlig vejledning til at strikke denne flotte hue med snoninger. Du finder både opskrift (gratis), og vejledning til at lave kvasten.

Alle de materialer du skal bruge kan du finde billigt lige her. Denne hue er til en voksen, men får du først styr på teknikken kan du nemt lave den i en mindre udgave også.

Spørgsmål og svar

Find svar på dine spørgsmål.

Hvordan strikker jeg en babyhue?

Det er faktisk overraskende nemt at strikke en babyhue, også selvom du ikke er så erfaren. De nemmeste huer er i rib eller retstrik. Er du mere erfaren kan du lege med mønstre og farver.

Hvordan laver jeg selv en kvast?

Du kan nemt lave en kvast selv. Du skal bare bruge noget garn og noget pap. Se i videoen hvordan du nemt gør.

Maria Nielsen

Maria elsker at strikke og hækle, og har brugt masser af tid på at læse om garn og strikke - og hækleteknikker.

Nyeste posts