Babyhue strik | Sødeste strikkeopskrift på babyhue og babysko

babyhue-online

Klik på billedet for at komme til strikkeopskriften.

Vil du gerne strikke en babyhue til den lille nye i familien, så er denne babyhue strikkeopskrift et oplagt valg. Den super søde strikkeopskrift er en del af en lille serie, hvor der også findes strikkeopskrift på babysko og babytrøje. Når du køber strikkeopskriften til det

babyhuen, så får du også strikkeopskriften på babyskoen i ved samme lejlighed.

Babyhue strik som denne kan passe fint til både drenge og piger, hvis du selvfølgelig vælger en farve som ikke er for feminin til drengen eller omvendt.

Gå til StyleStrik.dk for at købe strikkeopskriften på babyhue

Et strikkeprojekt som dette er, et perfekt lille strikkeprojekt for dig som gerne vil give en i familien en gave, og holde hans eller hendes hoved og øre varme når det bliver lidt koldt. Strik babyhue i blødt og lækkert uldgarn for at give det bedste resultat, og en hue som baby vil elske.

Klassisk strikket djævlehue

En strikket djævlehue er en skøn babyhue. En djævlehue strikket i ét stykke på jumpopinde og syes sammen til en hue til sidst.

Djævlehuen er nem at strikke, når du først har knækket koden, og det er en baby hue, som er nem at gøre personlig med for eksempel striber eller en pelskvast i toppen.

Strik djævlehue “Aladin”

Super sød djævlehue med en charmerende lille spids.

Djævlehuen kan strikkes fra 1/3 mdr. og helt op til 4 år.

Strikkekit med garn koster kun 34 kr. hos Rito.

Køb strikkekit til babyhue her. 

Babyhue strik – helt klassisk babyhue

Denne fine babyhue er hurtig at strikke. Det er en helt simpel og klassisk djævlehue i glatstrik og med en retstrikket kant.

Strikkekit til denne babyhue koster kun 31 kroner.

Køb strikkekit her. 

Babysæt med trøje og djævlehue

Hos Hobii kan du købe dette fine strikkekit, hvor du får både opskrift og tilhørende garn til en fin babytrøje og djævlehue. Dejlig lunt tøj til baby, når det er tid til at sove lur i barnevognen.

Garnet er færøsk uldgarn, der er en virkelig skøn uldkvalitet at arbejde med og er velegnet til tøj.

Pris: 129 kr.

Køb strikkekit her. 

Pelskvast til babyhue

Pelskvast til djævlehue. Vælg mellem mange forskellige her.

Monter en pelskvast / pompom på babyhuen og giv den mere personlighed. På Rito kan du vælge mellem forskellige pelskvaster, i mange farver og kvaliteter. De findes i både ægte pels eller akryl.

Vælger du en pelskvast til djævlehuen i ægte pels, er det en god idé at montere den med en trykknap, så den kan knappes af når huen skal vaskes.

Køb pelskvast til djævlehue her. 

Sy djævlehue sammen: Sådan gør du

Når du er færdig med at strikke djævlehuen skal den synes sammen, så den får den karakteristiske spids ned i panden. Djævlehuen er god, fordi den også dækker ører og kinder når baby har den på.

Sy ikke for stramt, for at bevare babyhuens elasticitet. Se i videoen fra Drops hvordan man nemt syer en djævlehue sammen.

Velkommen til Verden

Leder du efter flere flotte strikkeopskrifter til baby, så skulle du overveje at købe den populære bog Velkommen til Verden. Bogen indeholder de fineste strikkeopskrifter på tøj og babyhuer til nyfødte og op til 1 år.

Strikkeopskrifterne er udviklet af den dygtige strikdesigner Erika Knight.

Køb bogen her til 60 kroner.

Velkommen til Verden af Erika Knight.

Strik babysko

Små fusser skal gerne holdes dejlig varme. Strik babysko, og forær dem væk eller brug dem til dit eget barn. Det er et hyggeligt lille projekt, som du nemt kan lave på en aften.

Fine babysko med knapper.

Søde babysko med knapper på siden, som en fin lille detalje. Babyskoene er til de små børn fra præmatur og op til 6 mdr.

I strikkekittet medfølger både knapper og garn.

Køb strikkekit her til 46 kroner.